Kotisivujen tuottaminen - tarjous hyväksytty!

Tarjous hyväksytty!

Kun olet saanut hintaneuvottelut hoidettua ja sopimukset on allekirjoitettu, päästään itse toteutukseen.

  • Torsti Aaltokangas / Artikkeli päivitetty 30.4.2021

Jokaisella digitoimistolla on oma tapansa toimia, mutta kaava menee yleensä näin:

  1. Kotisivujen tavoitteiden kirkastaminen ja tehokkaiden myyntitapojen etsintä
  2. Graafisen ilmeen ja sivujen rakenteen luominen
  3. Tekninen toteutus julkaisujärjestelmän päälle
  4. Sisällöntuotanto ja hakukoneoptimointi
  5. Toimintojen säätö, kävijäseurannan ja myynnin automaation asennus
  6. Käyttökoulutus ja sivujen julkaisu
  7. Kävijöiden tuominen sivuille
  8. Seuranta ja hienosäätö


Ensimmäinen vaihe on yksi tärkeimmistä ja ilman sitä kotisivuja ei kannata alkaa työstämään.

Kuinka paljon digitoimisto on valmis keskittymään alkusuunnitteluun, kertoo heistä paljon. Matalamman hintatason tekijät hyppäävät yleensä tämän yli tai suovat sille vain minimaalisen huomion.

Markkinoinnin tavoista saisi tehtyä kokonaan uuden artikkelisarjan, joten en sen enemmän käsittele aihetta. Esimakua voi katsoa täältä.

Käydään muut kohdat lävitse nyt. Siirry lukemaan oppaan seuraavaa artikkelia, Kotisivujen graafinen ilme tai:

Torsti Aaltokangas

Torsti on Thule Digital Oy:n projektipäällikkö ja AD. Hän on toteuttanut vuodesta 1996 lähtien satoja jänniä ja jopa tarpeellisia verkkopalveluja. Siinä sivussa työkalupakkiin on kertynyt runsaasti tietoa myynnistä ja markkinoinnista. Tällä viisaudella varustautuneena Torsti poistaa ostamisen esteitä PK-yrittäjien tieltä. Soita tai meilaa: 040 717 7096,

Kirjoita kommentti





Lunasta maksuton, 480 euron arvoinen markkinointineuvonta!

Haluaisitko tietää, mitkä ominaisuudet tekevät juuri sinun kotisivuistasi kuuman myyntikoneen?

Annan joka kuukausi rajoitetun määrän maksuttomia konsultointeja. Niiden tarkoitus on auttaa ennakkoluulottomia ja kasvuhakuisia yrittäjiä – kuten sinä – löytämään bisneksensä piilotettu myyntipotentiaali.

Siis se rikastettu ydin, joka saa asiakkaasi ostamaan sinulta.

Keskustelemme muun muassa näistä asioista:

  • Kuinka houkuttelet enemmän asiakkaita.
  • Miten palveluistasi voi tehdä erottuvia ja haluttavia.
  • Miten löydät keinoja parantaa markkinointiasi.
  • Miten kotisivusi saadaan myymään.

Olemme käyneet saman keskustelun lähes kaikkien asiakkaidemme kanssa. Huomaat varmasti, kuten muutkin, että hyödyt keskustelusta ja saat tehokkaita ideoita yrityksesi tuloksen parantamiseen.

PS. Pidä kiirettä, toukokuun ajat menevät nopeasti.

thule-digital-logo

Thule Digital Oy
Kiilakiventie 1, 90250 Oulu
Puh: 040 717 70 96

Voit mielihyvin blogata ja tviitata, jakaa Facebookissa, sähköpostissa ja missä tahansa netissä tämän sivuston sisältöä, jos mainitset aina lähteen. Kiitos käynnistä!

Suomen vahvimmat Thule Digital
fi-verkkotunnusten-valittaja
yrittajat-jasenyritys
wordpress-kotisivut
drupal-logo

Wordpress on Wordpress-säätiön valvoma tavaramerkki. Drupal on Dries Buytaert'n omistama tavaramerkki.

Sivujen käyttöehdot