Mitä asiakkaasi haluaa kotisivuiltasi?

Mitä asiakkaasi haluaa kotisivuiltasi?

  • Torsti Aaltokangas / Artikkeli päivitetty 2.5.2019

Kun edessäsi on yrityksesi kotisivujen uusiminen tai kokonaan uuden sivuston luominen, mietit varmasti mitä varten sivut ylipäätään hankitaan. Onko niiden tarkoitus esitellä laajasti yrityksen liiketoimintaa, kertoa blogissa viimeisimmät kuulumiset koulutuspäiviltä tai jakaa mielenkiintoisia linkkivinkkejä?

Usko pois, yksikään noista ei kiinnosta pätkääkään potentiaalisia asiakkaitasi.

Jos kotisivusi rakentuvat tällaisen strategian varaan, voit olla varma, ettei kassakone jauha ainakaan niiden vuoksi.

Kuvittele treffit, jossa toinen osapuoli jauhaa vain itsestään, eikä ota toista ollenkaan huomioon. Sellainen ei taida johtaa uuteen tapaamiseen – tai pidempään suhteeseen? Ei niin.

Miksi et käyttäisi jotain, joka todella koskettaa sivuillasi kävijöitä? Mieti, miksi he ylipäätään tulevat sivuillesi ja anna heille sitten mahdollisuus siirtyä asiakkaaksesi antamalla sitä mitä he haluavat.

Juuri verkosta monet potentiaaliset asiakkaasi löytävät sinut ensin. Jos et erottaudu joukosta ja luo aitoa yhteyttä kävijöihisi, sivustosi ei todellakaan ole niin hyödyllinen sinulle tai kävijöillesi kuin sen pitäisi olla.

PS. Olemme niputtaneet tietotaitomme uuden palvelun alle. Vilkaise Sivumestaria, jos tarvitset yrityksellesi kotisivut, jotka ottavat myös kävijäsi huomioon.

Torsti Aaltokangas

Torsti on Thule Digital Oy:n projektipäällikkö ja AD. Hän on toteuttanut vuodesta 1996 lähtien satoja erilaisia verkkopalveluja.

Kirjoita kommentti





Pyydä maksuton neuvonta kotisivujesi parantamisesta

Haluaisitko tietää, mitkä ominaisuudet tekevät juuri sinun sivustostasi kuuman myyntikoneen?

Täytä tähän yhteystietosi ja saat maksuttoman konsultaation (arvo 180 eur) kotisivujesi parantamisesta. Saat samalla konkreettisia vinkkejä yrityksesi markkinoinnin kehittämiseen. Et sitoudu mihinkään emmekä jaa tietojasi kenellekään ulkopuoliselle.

Keskustelemme muun muassa näistä asioista:

  • Keitä asiakkaasi ovat ja kuinka saat heihin helpommin yhteyden.
  • Onko palveluistasi mahdollista tehdä erottuvia ja haluttavia.
  • Miten löydät keinoja parantaa kotisivujesi houkuttelevuutta.
  • Millaiset ovat hyvät verkkosivut.

Olemme käyneet saman keskustelun lähes kaikkien asiakkaidemme kanssa. Huomaat varmasti, kuten muutkin, että hyödyt keskustelusta ja saat hyviä ideoita yrityksesi tuloksen parantamiseen.

thule-digital-logo

Thule Digital Oy
Kiilakiventie 1, 90250 Oulu
Puh: 040 717 70 96
myynti@thuledigital.fi

Voit mielihyvin blogata ja tviitata, jakaa Facebookissa, sähköpostissa ja missä tahansa netissä tämän sivuston sisältöä, jos mainitset aina lähteen. Kiitos käynnistä!

Suomen vahvimmat Thule Digital
fi-verkkotunnusten-valittaja
yrittajat-jasenyritys

Wordpress on Wordpress-säätiön valvoma tavaramerkki. Drupal on Dries Buytaert'n omistama tavaramerkki.

Sivujen käyttöehdot