Mitä asiakkaasi haluaa kotisivuiltasi?
Torsti Aaltokangas / Artikkeli päivitetty 13.4.2020
Kun edessäsi on yrityksesi kotisivujen uusiminen tai kokonaan uuden sivuston luominen, mietit varmasti mitä varten sivut ylipäätään hankitaan. Onko niiden tarkoitus esitellä laajasti yrityksen liiketoimintaa, kertoa blogissa viimeisimmät kuulumiset koulutuspäiviltä tai jakaa mielenkiintoisia linkkivinkkejä?
Usko pois, yksikään noista ei kiinnosta pätkääkään potentiaalisia asiakkaitasi.
Jos kotisivusi rakentuvat tällaisen strategian varaan, voit olla varma, ettei kassakone jauha ainakaan niiden vuoksi.
Kuvittele treffit, jossa toinen osapuoli jauhaa vain itsestään, eikä ota toista ollenkaan huomioon. Sellainen ei taida johtaa uuteen tapaamiseen – tai pidempään suhteeseen? Ei niin.
Miksi et käyttäisi jotain, joka todella koskettaa sivuillasi kävijöitä? Mieti, miksi he ylipäätään tulevat sivuillesi ja anna heille sitten mahdollisuus siirtyä asiakkaaksesi antamalla sitä mitä he haluavat.
Juuri verkosta monet potentiaaliset asiakkaasi löytävät sinut ensin. Jos et erottaudu joukosta ja luo aitoa yhteyttä kävijöihisi, sivustosi ei todellakaan ole niin hyödyllinen sinulle tai kävijöillesi kuin sen pitäisi olla.
Saatat innostua myös näistä:
Lunasta maksuton, 480 euron arvoinen markkinointineuvonta!
Haluaisitko tietää, mitkä ominaisuudet tekevät juuri sinun kotisivuistasi kuuman myyntikoneen?
Annan joka kuukausi rajoitetun määrän maksuttomia konsultointeja. Niiden tarkoitus on auttaa ennakkoluulottomia ja kasvuhakuisia yrittäjiä – kuten sinä – löytämään bisneksensä piilotettu myyntipotentiaali.
Siis se rikastettu ydin, joka saa asiakkaasi ostamaan sinulta.
Keskustelemme muun muassa näistä asioista:
- Kuinka houkuttelet enemmän asiakkaita.
- Miten palveluistasi voi tehdä erottuvia ja haluttavia.
- Miten löydät keinoja parantaa markkinointiasi.
- Miten kotisivusi saadaan myymään.
Olemme käyneet saman keskustelun lähes kaikkien asiakkaidemme kanssa. Huomaat varmasti, kuten muutkin, että hyödyt keskustelusta ja saat tehokkaita ideoita yrityksesi tuloksen parantamiseen.
PS. Pidä kiirettä, helmikuun ajat menevät nopeasti.
Thule Digital Oy
Kiilakiventie 1, 90250 Oulu
Puh: 040 717 70 96
Voit mielihyvin blogata ja tviitata, jakaa Facebookissa, sähköpostissa ja missä tahansa netissä tämän sivuston sisältöä, jos mainitset aina lähteen. Kiitos käynnistä!
Wordpress on Wordpress-säätiön valvoma tavaramerkki. Drupal on Dries Buytaert'n omistama tavaramerkki.