Skip to content

UUTTA! Kotisivujen ostajan opas 2019 älä osta uusia kotisivuja, ennen kuin olet lukenut tämän oppaan. Voit säästää tuhansia euroja.

Mitä asiakkaasi haluaa kotisivuiltasi?

Mitä asiakkaasi haluaa kotisivuiltasi?

  • Torsti Aaltokangas / Artikkeli päivitetty 2.5.2019

Kun edessäsi on yrityksesi kotisivujen uusiminen tai kokonaan uuden sivuston luominen, mietit varmasti mitä varten sivut ylipäätään hankitaan. Onko niiden tarkoitus esitellä laajasti yrityksen liiketoimintaa, kertoa blogissa viimeisimmät kuulumiset koulutuspäiviltä tai jakaa mielenkiintoisia linkkivinkkejä?

Usko pois, yksikään noista ei kiinnosta pätkääkään potentiaalisia asiakkaitasi.

Jos kotisivusi rakentuvat tällaisen strategian varaan, voit olla varma, ettei kassakone jauha ainakaan niiden vuoksi.

Kuvittele treffit, jossa toinen osapuoli jauhaa vain itsestään, eikä ota toista ollenkaan huomioon. Sellainen ei taida johtaa uuteen tapaamiseen – tai pidempään suhteeseen? Ei niin.

Miksi et käyttäisi jotain, joka todella koskettaa sivuillasi kävijöitä? Mieti, miksi he ylipäätään tulevat sivuillesi ja anna heille sitten mahdollisuus siirtyä asiakkaaksesi antamalla sitä mitä he haluavat.

Juuri verkosta monet potentiaaliset asiakkaasi löytävät sinut ensin. Jos et erottaudu joukosta ja luo aitoa yhteyttä kävijöihisi, sivustosi ei todellakaan ole niin hyödyllinen sinulle tai kävijöillesi kuin sen pitäisi olla.

PS. Olemme niputtaneet tietotaitomme uuden palvelun alle. Vilkaise Sivumestaria, jos tarvitset yrityksellesi kotisivut, jotka ottavat myös kävijäsi huomioon.

Torsti Aaltokangas

Torsti on Thule Digital Oy:n projektipäällikkö ja AD. Hän on toteuttanut vuodesta 1996 lähtien satoja jänniä ja jopa tarpeellisia verkkopalveluja. Siinä sivussa työkalupakkiin on kertynyt runsaasti tietoa myynnistä ja markkinoinnista. Tällä viisaudella varustautuneena Torsti poistaa ostamisen esteitä PK-yrittäjien tieltä. Soita tai meilaa: 040 717 7096, if.latigideluht@itsrot

Kirjoita kommentti





Lunasta maksuton, 480 euron arvoinen markkinointineuvonta!

Haluaisitko tietää, mitkä ominaisuudet tekevät juuri sinun kotisivuistasi kuuman myyntikoneen?

Annan joka kuukausi rajoitetun määrän maksuttomia konsultointeja. Niiden tarkoitus on auttaa ennakkoluulottomia ja kasvuhakuisia yrittäjiä – kuten sinä – löytämään bisneksensä piilotettu myyntipotentiaali.

Siis se rikastettu ydin, joka saa asiakkaasi ostamaan sinulta.

Keskustelemme muun muassa näistä asioista:

  • Kuinka houkuttelet enemmän asiakkaita.
  • Miten palveluistasi voi tehdä erottuvia ja haluttavia.
  • Miten löydät keinoja parantaa markkinointiasi.
  • Miten kotisivusi saadaan myymään.

Olemme käyneet saman keskustelun lähes kaikkien asiakkaidemme kanssa. Huomaat varmasti, kuten muutkin, että hyödyt keskustelusta ja saat tehokkaita ideoita yrityksesi tuloksen parantamiseen.

PS. Pidä kiirettä, marraskuun ajat menevät nopeasti.

Kotisivujen ostajan opas yrittäjälle 2019

UUTTA! Tämä helppotajuinen opas paljastaa, miten onnistut kotisivujen ostamisessa. Se kertoo muun muassa:

  • Miten laadit tarjouspyynnön oikein
  • Mitä kotisivut maksavat
  • Miten valitset kotisivujesi tekijän
  • Miten saat kotisivusi tuottamaan
  • Ja paljon muuta...
thule-digital-logo

Thule Digital Oy
Kiilakiventie 1, 90250 Oulu
Puh: 040 717 70 96
if.latigideluht@itnyym

Voit mielihyvin blogata ja tviitata, jakaa Facebookissa, sähköpostissa ja missä tahansa netissä tämän sivuston sisältöä, jos mainitset aina lähteen. Kiitos käynnistä!

Suomen vahvimmat Thule Digital
fi-verkkotunnusten-valittaja
yrittajat-jasenyritys
wordpress-kotisivut
drupal-logo

Wordpress on Wordpress-säätiön valvoma tavaramerkki. Drupal on Dries Buytaert'n omistama tavaramerkki.

Sivujen käyttöehdot

Scroll To Top