Täyden palvelun Caravan-erikoisliike jo vuodesta 1976
Asiakasesittely: Helsinki Caravan
Helsinki Caravan Oy on vuonna 1976 perustettu täyden palvelun Caravan-tavaratalo ja johtava matkailuajoneuvojen erikoisliike pääkaupunkiseudulla. Yritys tarjoaa asiakkailleen uusia ja käytettyjä matkailuvaunuja sekä -autoja, varaosa- ja huoltopalveluita sekä tarvikemyymälän.
Olemme tehneet Helsinki Caravanin kanssa yhteistyötä jo yli kymmenen vuotta. Ennakkoluuloton suhtautuminen verkkomainontaan ja panostaminen liiketoimintaa tukeviin Internet-palveluihin on siivittänyt Helsinki Caravania hiljaistenkin vuosien lävitse. Samalla kun alan muut toimijat ovat tuskailleet liiketoimintansa kanssa, Helsinki Caravan on pysynyt pääkaupunkiseudulla alansa johtavana erikoisliikkeenä.
”Olemme tehneet onnistunutta yhteistyötä Thule Digitalin kanssa jo vuosia. Nettisivut, bannerit, sähköiset uutiskirjeet ja Facebook nivoutuvat hyvin yhteen kustannustehokkaasti, eikä fyysinen etäisyyskään välillä Vantaa-Oulu muodostu ongelmaksi."
— Atso Muuronen, Helsinki Caravan Oy
Yrityksen kotisivut sekä verkkokauppa palvelevat tuhansia kävijöitä kuukaudessa. Facebook-sivut, jotka lanseerattiin syksyllä 2013, tuottivat lähes 3 500 tykkäystä vuodessa − kiitos asialle omistautuneille työntekijöille sekä onnistuneille kilpailuille. Vuonna 2021 tykkääjiä on jo yli 35 000.
Helsinki Caravanille on toteutettu myös onnistunutta sähköpostimarkkinointia. Yritys tarjoaa asiakkailleen uutiskirjeen, jossa kerrotaan alan tapahtumista, messuista ja ajankohtaisista uutisista, tarjotaan vinkkejä sekä esitellään uutuuksia. Uutiskirjeen tilaajamäärä on kasvanut jatkuvasti onnistuneen sisällön ja välittömän otteen ansiosta.
Vieraile sivuilla: www.helsinkicaravan.fi
Lunasta maksuton, 480 euron arvoinen markkinointineuvonta!
Haluaisitko tietää, mitkä ominaisuudet tekevät juuri sinun kotisivuistasi kuuman myyntikoneen?
Annan joka kuukausi rajoitetun määrän maksuttomia konsultointeja. Niiden tarkoitus on auttaa ennakkoluulottomia ja kasvuhakuisia yrittäjiä – kuten sinä – löytämään bisneksensä piilotettu myyntipotentiaali.
Siis se rikastettu ydin, joka saa asiakkaasi ostamaan sinulta.
Keskustelemme muun muassa näistä asioista:
- Kuinka houkuttelet enemmän asiakkaita.
- Miten palveluistasi voi tehdä erottuvia ja haluttavia.
- Miten löydät keinoja parantaa markkinointiasi.
- Miten kotisivusi saadaan myymään.
Olemme käyneet saman keskustelun lähes kaikkien asiakkaidemme kanssa. Huomaat varmasti, kuten muutkin, että hyödyt keskustelusta ja saat tehokkaita ideoita yrityksesi tuloksen parantamiseen.
PS. Pidä kiirettä, lokakuun ajat menevät nopeasti.
Lue opas: 12 tapaa, joilla saat lisää asiakkaita ja tuloja kotisivujen kautta
Se miten näyt verkossa vaikuttaa suoraan siihen, miten saat potentiaaliset asiakkaasi lämmiteltyä lopullista myyntitapahtumaa varten. Tässä oppaassa paljastamme 12 ideaa, joilla:
- Saat kävijät ottamaan sinuun helpommin yhteyttä
- Saat muutettua heidät helpommin asiakkaiksesi
- Pystyt myymään palveluitasi paremmalla marginaalilla
Klikkaa tästä ja lue ilmainen opas, miten saat hyvät kotisivut yritykselle: